...ای کاش عاشق نمی شدم...

...............................تقدیم به بهترینم..............................

...ای کاش عاشق نمی شدم...

...............................تقدیم به بهترینم..............................

تقدیم به آذربایجان

فارسی الفباسیندا

 گـــــــوزللــــــــر مــــارالـــــــی

آخ گوزلـــــــیم بیر منه باخ ســویله کی سنسن هارالی      

    قوربان اُولوم گؤزلــــــــــریوه گئشمه یانیمنان آرالی

سن قویوسان اُخلاریوی اُوز اُو کامـــــــان قاشــــــلاریوا     

     هی ووروسان اُونلاری سن تا کـی اُولام من یارالی

دوز اُو زامان کی گؤرورم گول اوزووی هـــچ بولـــــوسن      

    بیر گونه جــان من اُولورام هم یوخـولی هم هاوالی

بول یومورام گؤزلــــریمی دونیــــانین اُو گوللـــــــرینــــه        

  تا کی گوزل من ائشیدیم سن ده اُولـوبسان وفالی

عشق هاواسی کی اُوتوروب قلبیمین اوستونده بوگون       

    ارزیشین اَلدن وئریب آخر گؤزومــــــــــه دونیا مالی

من سویرم چوخـــــلی سنی سن ده منی ایستگینن          

  تا اولاسان مجنونووا لیــــــــــلا گوزللــــــــر مارالی

کاش تو هم با من چنین بودی ...

ترجمه فارسی

خوشکلتــــــــرین خوشـــــــکل

ای خوشکل من به من نگاه بکن و بگو اهل کجایی    

          قربان چشمهایت شوم با فاصله زیاد از کنارم رد نشو

تو تیرهای نگاهت را در کمان ابروهایت گذاشته ای        

      و هی آنها را می زنی تا دل مــرا زخمی خودت کنی

زمانی که من روی گلــت را می بینم هیچ میدانی       

        تا یک روز تمام گویی که من در خواب و رویـا هستم

من می بندم چشمهـــایم را از گلـــــهای این دنیا       

        تا ای خوشکل روزی بشنوم تو هم با وفــا گشته ای

حال و هوای عشق که امروز در قلب من نشسته     

          باعث شده مال دنیوی ارزش خود را از دســت بدهد

من تو را خیلی دوسـت دارم تو هم عاشقم باش       

         تا لیلا به چشم مجنون خوشکلتـرین خوشکل شوی

 

حالا من

 

دوباره دل هوای با تو بودن کرده

نگو این دل دوری عشق تو باور کرده

دلم از خسته از این دست به دعا ها بوردن

همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن

حالا من یه آرزو دارم تو سینه

که دوباره چشم من تورو ببینه

واسه پیدا کردنت تن به دل سرما می دم

اخه تو رنگ چشات هیمت دنیا رو دیدم

توی هفت آسمون تو تک ستاره ی منی

به خدا ناز دو چشماتو به دنیا نمیدم

حالا من یه آرزو دارم تو سینه

که دوباره چشم من تورو ببینه

a+z=love

ali asheghe---->i

 

منم که عاشقم به عشق ورزیدن

منم که دیده بدون عشق ندیدن

منم چو دیوانگان ، عشق پرستیدن

منم چو مستان در میکده عشق بنشستن

منم که زندگی بدون عشق ننوشتن

منم که بدون عشق مردن و جان کندن

منم که جام می بردست ، نام او بر لب

 منم که چو دیوانگان فریاد عشق گویان 

 آری منم آن دیوانه مجنون عشق

عشق یعنی

عشق یعنی خاطرات بی غبار
دفتری از شعر و از عطر بهار

عشق یعنی یک تمنا , یک نیاز
زمزمه از عاشقی با سوز و ساز

عشق یعنی چشم خیس مست او
زیر باران دست تو در دست او

عشق یعنی ماتهب از یک نگاه
غرق در گلبوسه تا وقت پگاه

عشق یعنی عطر خجلت ....شور عشق
گرمی دست تو در آغوش عشق

عشق یعنی "بی تو هرگز ...پس بمان "
تا سحر از عاشقی با او بخوان

عشق یعنی هر چه داری نیم کن
از برایش قلب خود تقدیم کن

مرا دعا کنید

خدایا مرا(امیر) به آرزویم برسان دیگر تحمل برام سخت شده