...ای کاش عاشق نمی شدم...

...............................تقدیم به بهترینم..............................

...ای کاش عاشق نمی شدم...

...............................تقدیم به بهترینم..............................

من و تو

رستنی ها کم نیست٬ 

من و تو کم بودیم٬

                        خشک و پژمرده تا روی زمین خم بودیم

گفتنی ها کم نیست

من و تو کم گفتیم

                                     مثل هذیان دم مرگ از آغاز

                                     چنین درهم و بر هم گفتیم

دیدنی ها کم نیست

من و تو کم دیدیم

                  بی سبب از پاییز جای میلاد اقاقی را پرسیدیم

چیدنی ها کم نیست

من و تو کم چیدیم

                       وقت گل دادن عشق روی دار قالی

                       بی سبب حتی پرتاب گلی سرخ را ترسیدیم

خواندنی ها کم نیست

من و تو کم خواندیم

من و تو ساده ترین شکل سرودن را

                                    در معبر باد

                                          با دهانی بسته واماندیم

من و تو کم خواندیم

من و تو واماندیم

من و تو کم دیدیم

من و تو کم چیدیم

من و تو کم گفتیم

                           وقت بیداری فریاد

                                            چه سنگین خفتیم!!

من و تو کم بودیم

                 من و تو اما

                            در میدان ها

                                       آنک اندازه ی ما می خوانیم

ما به اندازه ی ما می بینیم

ما به اندازه ی ما می چینیم

ما به اندازه ی ما می گوییم

ما به اندازه ی ما می روییم

من و تو

           خم نه و

                     در هم نه و

                                  کم هم نه

                                        که می باید با هم باشیم

من تو حق داریم

                      که به اندازه ی ما هم که شده

                                                با هم باشیم......

گفتنی ها کم نیست.................

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد