...ای کاش عاشق نمی شدم...

...............................تقدیم به بهترینم..............................

...ای کاش عاشق نمی شدم...

...............................تقدیم به بهترینم..............................

خواب

 پشت شیشه تا بخواهی شب
   

             در اتاق من طنینی بود از برخورد انگشتان من تا اوج
          

                          در اتاق من صدای کاهش مقیاس می امد
                

                                     لحظه های کوچک من تا ستاره فکر می کردند
                      

                                                خواب روی چشم های من چیز هایی را بنا می کرد
                                

                     یک فضای باز
                                           

                             شن های ترنم جای پای دوست .............

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد